förbaskat kul

Ja det är hemskt kul att ni följer våran blogg och att ni kommenterar,
Man blir så glad, både jag och andreas. När andreas kommer hem blir det mera inlägg och då kommer vi skri´va och göra videoinlägg om hans sjukdom. Själv kommer jag inte kuna blogga nästa vecka för då ska jag opereras , inget farligt bara mina öron :)  har blivit döv men det fixar sig nästa vecka.
Juste ! FRÅGESTUND.. HAR NI FRÅGOR SÅ STÄLL DOM NU, JAG OCH ANDREAS SVARAR PÅ ALLA PÅ SÖNDAG. SÅÅ FRÅGA NU!! Puss


Andreas i lastbilen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Föddes Andreas med denna sjukdom?

2009-08-06 @ 16:00:15
Postat av: Jennifer

Ja det är det bloggen handlar om ? läs så förstår du :S

2009-08-06 @ 16:02:09
Postat av: Anonym

har gjort det men jag ville bara veta mer omvarför han jusst fick den

2009-08-06 @ 18:47:12
Postat av: Anonym

Han föddes med den sjukdomen. varför vet ingen, inte ens läkaren..

2009-08-06 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0