Mammas kommentar..

Postat av: Mamma Marika

Lästa mina barns tankar,men en sak som jag tycker att ni ska sluta tycka synd om honom.
Det här är hans vardag,han vet inget annat som att gå tex.... Det viktigaste är att han är frisk och att benen inte kommer funka och han inte kommer kunna gå.
Han kan göra allt som alla andra kan om inte mer =)
Skriver er en annan dag och kan förklrara för er om det är nåt ni undrar.
Älskar mina barn Emil **han har många operationer framför sig.Andrea och Jennifer.
Ni är mitt allt. puss



Ja om ni såg mammas kommentar på första inlägget så ska ni veta en annan sak om min andra lillebror..
Emil som han nu heter han är bara åtta år gammal han föddes också med problem .
som jag inte kan skriva ner hära ibloggen utan hans tillåtelse och det är för privat visa saker..
Men den saken kommer jag ta en dag när jag har fått mer läsare och mer kommentarer,
Och bloggen handlar trots allt om Andreas. Aja skitsamma..
Om ni undrar något mer som inte riktigt jag kan svara på så kan ni jätte gärna fråga min mamma som även kommer blogga i visa tillfällen! kanon kanon.
en bild på emil nu då. fast den är gammal!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hela mitt hjärta till hör er nu!

Hoppas ni vet att många bryr sej!

Tycker skit synd om han och dem som inte gör det vadfan gör ni här inne på deras sida då? :@

// www.glairty.blogg.se < 3

2009-07-31 @ 19:02:57
URL: http://glairty.blogg.se/
Postat av: Thomas K

kommer stött er till 100% !!

ni ska veta att jag bryr mej grymt mkt!!

2009-08-04 @ 22:06:36
Postat av: Jennifer

skulle vara kul att veta vem du är. hör av dig thomas

2009-08-04 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0