Nej han är inget cp!

Herregud måste jag säga, folk frågor om min lillebror är cp? det har han verkligen inte.
man börjar ju undra vad fan det är för människor som ställer såna frågor, har ni inget bättre i huvudet?
Börja gå i skolan förhelvete ursäkta språket men min lillebror är inte CPSKADAD.

Cp skada är något Det är vanligt förekomande med dysartri vid cp. Dysartri innebär svårigheter med koordination av artikulation, andning och röst. det innebär att rösten kan vara monoton, fraser kan vara korta, onaturliga pauser och talet kan vara svårförståeligt. Svårigheterna kan vara alltifrån lätta till att personen ifråga inte kan tala alls dvs en anartri.
Jag tycker även synd om dom som har födds med sån sjukdom jag tycker synd om alla som måste uppleva sånt,
och dom som skrattar åt dom och mobbar såna asså jag hatar dom verkligen. Dom är precis som oss igenkligen är dom unika helt fantastiska, värdens snällaste människor inte har dom gjort något oss ont heller ..
och folk som tror min lillebror är ett cp ? nu har ni svaret nej han är verkligen inget cp ..
Men han har en cp skada som det nu kallas eller vad man ska säga men han har en annan slags cp skada och det är på benen, det finns så olika. Men ni som nu frågar om ni frågor någon annan borde ni allt vara trevligare och ta reda på mer fakta ! Hälsningar Jennifer som älskar sin underbara lillebror!
På bilden ser ni en gömade Jennifer och lillebror som fyllde år. stor kärlek!

Kommentarer
Postat av: S

Fan vad taskigt och säga att din lillebror är cp. man ser väl att han inte är cpskadad, människor skärp er, titta hur mycket hon kämpar och hur mycket hon måste fått&får lida och jennifer seriöst jag hoppas verkligen han blir frisk! Snällt och göra en blogg & allt föresten!



Puss.

2009-07-30 @ 14:30:21
URL: http://ooldtimes.devote.se
Postat av: S

fan vad taskigt att folk frågor om din lillebror är cpskadad* var rätta meningen =)

2009-07-30 @ 14:31:35
URL: http://ooldtimes.devote.se
Postat av: Jennifer

Ja man undrar ju hur folk tänker.

menmen andreas tar inte åt sig det är huvudsaken . :) tack så mycket och ja jag hoppas också han blir frisk en vacker dag!<3

2009-07-30 @ 15:33:14
Postat av: S

Aa det är bra, du är verkligen jättesöt syster! och din bror är verkligen gullig han med! <3

2009-07-30 @ 20:38:10
URL: http://ooldtimes.devote.se
Postat av: angelica

asso fan va irriterad jag blir är de folk som har kallat honom cp ?! han är ju fan inget cp han ser helt normal ut och verkar jätte söt och snäll och fett snällt att du har gjort en blogg om honom , ni verkar jätte söta tillsammans , han ska ite ta åt sig av de folk säger ..

2009-09-06 @ 09:59:32
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0